سیستم مدیریت تعاملات بین سیستمی
سامانهای برای برقراری ارتباط تعاملی و دو طرفه در میان دو سامانهی مجزای دیگر که بر حسب نیاز با هم تعامل میکنند.
دسته : خدمات اصلی
سیستم مانیتورینگ نرم افزار و مرکز داده
سامانهای برای نظارت و پایش وضعیت عملکرد مرکز دادهی نرم افزار از جمله ورودیها، خروجیها، یوزرها، لودینگ و بالانس لودینگ و... برای پیمانکاران و فعالان در حوزهی لجستیک است.
جزئیات بیشتر
سیستم ارزیابی عملکرد
سامانهای جهت تعریف اهداف، استراتژیها و شاخصهای عملکردی پرسنل، ارزیابی 360 درجه و BSC است.
جزئیات بیشتر
سیستم مدیریت استراتژیک
سامانهای جهت تعریف اهداف، استراتژیها و ثبت ماتریس SWOT و تعریف اقدامات برای تعهد به استراتژیها است.
جزئیات بیشتر
SharePoint
نرمافزاری جهت نظمدهی فرآیندها، مدیریت مستندات و ایجاد ساختار سازمانی است.
جزئیات بیشتر