شرکت UPS به سمت قیمت گذاری شخصی سازی شده حرکت می کند.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی لجستیک و زنجیره تامین و به نقل از supplychaindive، در نشست مالی شرکت UPS که در روز سه شنبه برگزار شد؛ کارل تام، مدیرعامل شرکت، اعلام نمود پیش بینی می شود تقاضا برای خدمات این شرکت، بیش از ظرفیت موجود آن باشد. در واقع مشتریان UPS انتظار دارند تقاضای تجارت الکترونیک حتی در سطح پیش از همه گیری ویروس کویید-۱۹ باقی بماند.

وی افزود در مورد ادامه تقاضا برای پیشبرد تجارت الکترونیکی، افزایش تقاضا کاملاً به معنی کمبود ظرفیت است و اگر نگاهی به ۲۰۲۱ داشته باشیم، انتظار می رود که این کمبود مداوم باشد. این موضوع به ما فرصتی می دهد تا بهینه سازی شبکه خدمات خود را ادامه دهیم

براساس گفته های مدیر مالی ارشد این شرکت، بریان نیومن، خرده فروشی آنلاین در سه ماهه پایانی سال ۲۰۲۰ نسبت به مدت مشابه سال گذشته در حدود ۲۱% افزایش یافته است.