همکاری بوش و آمازون برای دیجیتالی کردن لجستیک

کمپانی بوش (Bosch) و ارائه‌دهنده خدمات ابری آمازون (AWS) برای بهبود کارایی و پایداری در صنعت حمل‌ونقل و لجستیک با هم همکاری می‌کنند.

به گزارش کالاسودا و به نقل از logisticsmanager، برنامه آنها این است که به کمپانی‌های لجستیک و حمل و نقل در سراسر جهان کمک کنند تا به خدمات دیجیتال از طریق یک پلت فرم مجهز به AWS دسترسی سریع و آسان داشته باشند.

بوش مسئول توسعه و راه اندازی پلتفرم لجستیکی خواهد بود، در حالی که AWS به ارائه فضای ابری جامع کمک خواهد کرد.

این پلتفرم تعامل بین انواع خدمات و داده‌ها را تسهیل می‌کند و شرکت‌های حمل‌ونقل و لجستیک را قادر می‌سازد تا از فرصت‌های دیجیتالی‌سازی بدون نیاز به راه‌اندازی پروژه‌های IT بهره‌مند شوند.

این بازار همچنین برای همه ارائه دهندگان خدمات لجستیک دیجیتال در دسترس خواهد بود.

بوش با پلتفرم لجستیک خود قصد دارد برای بسیاری از چالش‌های پیش روی صنعت حمل و نقل و لجستیک، راه حلی کلیدی ارائه دهد.

مزیت این پلتفرم این است که یک اکوسیستم کامل و یک محیط نرم افزاری به وجود می‌آورد که در آن کمپانی‌های حمل و نقل و لجستیک می‌توانند خدمات ارائه دهندگان مختلف را برای رفع نیازهای خود انتخاب، رزرو و اجرا کنند.

با این پلتفرم می‌توان بین سرویس‌های مختلف از مناطق مختلف ارتباط برقرار کرد.