نمایشگاه هانوفر HM22 با تمرکز روی تحول دیجیتال در صنایع و لجستیک با هدف بهینه سازی مصرف به دلیل افزایش قیمتهای حامل انرژی برگزار شد.
به گزارش کالاسودا، مهندس رضا طاهرخانی، مدیر فنی لجستیک بازار که به عنوان نماینده کسب و کار در نمایشگاه حضور یافته بود از برگزاری حضوری نمایشگاه بعد از 2 سال وقفه به دلیل کرونا گفت.
به گفته وی، نمایشگاه تجاری صنعتی 2022 در شهر شمالی هانوفر که همیشه یکی از بزرگترین نمایشگاههای تجاری صنعتی جهان بوده، امسال با حضور 2500 غرفهدار که اغلب آلمان و اروپایی هستند، برگزار شد.
به گفته وی به دلیل شیوع ناگهانی کرونا از 2 ماه پیش در چین و اعمال سیاست کووید صفر،حضور چینیها نسبت به سالهای قبل کاهش یافته بود.
مهندس طاهرخانی افزود امسال در بحبوحه افزایش قیمتها و عدم اطمینان از آینده جنگ در اوکراین، تمرکز شرکتهای حاضر روی مصرف بهینه انرژی با استفاده از توسعه فناوریهای دیجیتال بود.
به گفته وی در این میان دیجیتالی شدن، اتوماسیون و هوش مصنوعی به عنوان راه حلهایی مطرح شدند که میتوانند به کسب و کارها در استفاده بهتر از انرژی و مقابله با اختلالات عرضه در بحبوحه حوادث و همه گیری کمک کنند.
در ادامه گزارش تصویری مهندس طاهرخانی از فضای امسال نمایشگاه را مشاهده میکنید.