امکان مجدد تحویل یک روزه کالا توسط آمازون با مراکز تکمیل سفارش مشتری

آمازون مدعی شده است با به کار گیری مراکز تکمیل سفارش مشتری (fulfillment)، بار دیگر قادر خواهد بود سفارشات مشتریان را یک روزه تحویل دهد. به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی لجستیک و زنجیره تامین و به نقل از supplychaindive، بریان اُلساوسکی مدیرمالی ارشد آمازون اذعان داشت این شرکت در ماه اکتبر در مسیر توسعه مراکز تکمیل سفارش مشتریان قرار گرفت و در در سه ماهه پایانی سال ۲۰۲۰، مساحت این مراکز و شبکه لجستیک خود را با به کارگیری ساختمان های جدید، حدود ۵۰ درصد افزایش دهد.

“Other areas that may have other dynamic issues are still working their way out of backlogs and volume issues.”

به گفته این مدیر مالی، سرمایه گذاری در مراکز تکمیل سفارش مشتری و شبکه حمل و نقل، به آمازون کمک کرده است تا فرآیند تحویل یک روزه کالا به مشتری در برخی از مناطق به سطح نرمال خود بازگردد. شیوع ویرس کرونا و همه گیری، حجم زیادی از شبکه توزیع این شرکت و سرعت حمل و نقل و تحویل کالا به مشتریان را تحت فشار قرار داد.

برخی از شعب آمازون در شهرهای مختلف اظهار نموده اند احتمالا تحویل یک روزه کالا به سطح قبل از همه گیری کرونا و یا حتی بهتر از آن بازخواهد گشت. بقیه مناطق ممکن است با توجه به سایر مشکلاتشان در آینده نزدیک به سطح گذشته بازگردند.