به گزارش کالاسودا و به نقل از newatlas، این سرویس در فرودگاه بینالمللی سینسیناتی/کنتاکی شمالی راه افتاده و ناوگانی از اتوباتهای چهارچرخ خودران ساخت Ottonomy را در خود جای داده است.
اگرچه برخی از افراد شروع به استفاده از سفرهای هوایی کرده، اما با افزایش کرونا و با هدف فاصلهگذاری اجتماعی،سرویس تحویل رباتیک غذا رونق گرفته است.
در حال حاضر مسافران در منطقه موسوم به Concourse B فرودگاه با استفاده از اپ اختصاصی برای خرید غذا، نوشابه یا محصولات مسافرتی از فروشگاههای منتخب اقدام میکنند.
پس از ثبت سفارش؛ کارکنان فروشگاههای متخب کالا را در محفظه بار یکی از رباتها قرار داده و ارسال میکنند.
ربات در طول مسیر از یک ماژول LiDAR و سایر حسگرها برای جلوگیری از موانعی مانند افراد استفاده میکند.
ربات از سیستم ناوبری تحرک متنی برای پیگیری مکان خود در مرکز استفاده میکند.
سایر سیستمها در این بخش شامل چراغ بلوتوثی، کدهای QR و سیگنال وای فای نیز قابل ذکر است.
این اپلیکیشن به مشتری نشان میدهد ربات Ottobot کجای فرودگاه است و هنگام رسیدن پیام داده و کد QR را برای بازکردن محفظه در اختیار کاربر قرار میدهد.