ظامهای مدرن توزیع چگونه بر کاهش تقاضا برای نقدینگی اثر میگذارند؟
فعالان صنعت پست لجستیک برای یافتن بازارهای جدید و قیمتگذاری مناسب خدمات خود و تقویت همگرایی با ذینفعان صنعت، باید ارزیابی مناسبی از ارزشهای خلق شده در اکوسیستم اقتصادی داشته باشند. مهمترین مشتری صنعت پست لجستیک در دنیای امروز فعالان تجارت الکترونیکی، به خصوص در بخش B2C هستند. ارتقای رفاه مصرفکنندۀ نهایی به واسطه عواملی همچون افزایش حق انتخاب و کاهش زمان و هزینه دسترسی به محصول، مهمترین ویژگی ارزشآفرین صنعت پست لجستیک و تجارت الکترونیکی است. اما واقعیت این است که دامنه تاثیرات مثبت تجارت الکترونیکی بر نظام اقتصادی و رفاه مصرفکننده بسیار فراتر از اینهاست و تا بهبود عملکرد ساختارهای کلان اقتصادی نیز امتداد مییابد.
رونمایی از رباتهای دلیوری نسل سوم Nuro
چاپارال؛ پهپاد دلیوری با قابلیت حمل 226 کیلو به مسافت 800 کیلومتر
ورود میتسوبیشی به صنعت رباتهای دلیوری با کمک Cartken
گزارش DHL از رشد اتوماسیون و ماشین به جای انسان در صنعت لجستیک
10 کمپانی لجستیکی برتر در اروپا، خاورمیانه و آفریقا