سفارشگیری و پرداخت
سامانهای است در دو پلتفرم وب و موبایل، جهت ثبت درخواست حمل بار مشتریان (C) و رهگیری آن.
دسته : خدمات اصلی
سیستم مدیریت و نگهداری نسخه های نرم افزار
سامانهای جهت مدیریت تغییرات و نگهداری سورسها و کدهای نرمافزارها است.
جزئیات بیشتر
سیستم مدیریت تسکها
سامانهای برای اولویت بندی، پیگیری و گزارشگیری از تسکهای تعریف شده برای پیمانکاران است.
جزئیات بیشتر
سیستم مانیتورینگ نرم افزار و مرکز داده
سامانهای برای نظارت و پایش وضعیت عملکرد مرکز دادهی نرم افزار از جمله ورودیها، خروجیها، یوزرها، لودینگ و بالانس لودینگ و... برای پیمانکاران و فعالان در حوزهی لجستیک است.
جزئیات بیشتر
سیستم ارزیابی عملکرد
سامانهای جهت تعریف اهداف، استراتژیها و شاخصهای عملکردی پرسنل، ارزیابی 360 درجه و BSC است.
جزئیات بیشتر