
زنجیرهایست که فرآیند سفارش، جمع آوری، حمل و نقل و بسته بندی و... محصول را در طول مسیر جابجایی مدیریت میکند. هدف اصلی زنجیره لجستیک این است که مشتری اطمینان پیدا کند که میتواند محصول موردنظر خود را در زمان و مکان مناسب دریافت کند.

قبول و جمعآوری
تخصیص حامل و تعریف مسیرهای بهینه بر اساس نقاط دریافت بار و همیطور دریافت بار از فرستنده و ثبت بارنامه بر اساس اطلاعات مورد نیاز به ازای هر سرویس لجستیکی
جزئیات بیشتر

بسته بندی و خدمات ارزش افزوده
سرویس بسته بندی مرسوله ، کالا و بار و همینطور سایر خدمات تکمیلی سرویس های لجستیکی شامل بیمه ، سرویس های ویژه حمل بار ، احراز هویت و ...
جزئیات بیشتر

فول فیلمنت
شامل سرویسهای ارائه خدمات برای فروشگاههای اینترنتی ، مدیریت سفارشات، آمادهسازی برای ارسال کالا
انبارش موقت، کنترل کیفیت کالا ،پردازش کالا و ارتباط با شرکتهای لجستیکی برای حمل بار
جزئیات بیشتر
انبارش موقت، کنترل کیفیت کالا ،پردازش کالا و ارتباط با شرکتهای لجستیکی برای حمل بار

پرداخت و خدمات مالی
سرویسهای کیف پول، پرداخت مبالغ مربوط به خدمات لجستیک، تسهیم مبالغ بین ذینفعان، مدیریت پرداختهای COD، پرداختهای اعتباری و ارائه فاکتورهای ارائه خدمات
جزئیات بیشتر

مدیریت سفارشات
سرویس دریافت مرسولات از سفارش دهندگان و انتخاب شرکتهای لجستیکی برای حمل بار
جزئیات بیشتر